ABC Sklep Spożywczy
Główne założenia projektu i potrzeby Klienta:
1. Odświeżenie logotypu,
2. wymiana lic w podświetlanych kasetonach,
3. wymiana drukowanej grafiki na witrynach.
Plan i realizacja - odświeżamy wizerunek lokalnego sklepu:
Sklep A.B.C. jest położony na terenie kameralnego osiedla, w sąsiedztwie dwóch biurowców, przy ul. Bobrowieckiej 3.
1. Obecny logotyp został zaprojektowany w nowoczesnym, prostym i czytelnym stylu Flat (jeszcze kilka lat poczekamy na powrót gradientów, buttonów i ribbonów). - Nowa kolorystyka to zgrabne połączenie koloru pomarańczowego z granatowym - ten pierwszy kojarzy się nam z nowoczesnością i otwartością, a drugi wzbudza w nas zaufanie.
2. Lica do podświetlanych kasetonów zostały wykonane klasyczną techniką Kaito, która wymaga nie tylko odpowiednich maszyn, ale też zwykłej, szyldziarskiej manualności. Litery z pogrubionym obrysem są wklejane pojedynczo - to sprawia, że po podświetleniu nie widać szczelin na łączeniu kolorów. Właśnie do tego typu realizacji stworzona została specjalna klasa folii - translucentnych, do podświetleń, których efektu nie da się podrobić żadną inną metodą.
3. Na witrynach pojawiła się zadrukowana folia, zabezpieczona przed blaknięciem i uszkodzeniami mechanicznymi laminatem stałym UV, błyszczącym. Wymiar szyb wymusił łączenie folii, ale te zostały wykonane w najmniej widocznych miejscach i z zachowaniem odpowiedniej kolejności (górny bryt na wierzchu - dzięki temu woda spływa po zakładce, zamiast podciekać).