Główka Pracuje....

ABC Sklep Spożywczy

Główka pracuje pl Rebranding ABC Sklep Spożywczy ul Bobrowiecka 3 folie do podświetleń i druk

Główne założenia projektu i potrzeby Klienta:

1. Odświeżenie logotypu,

2. wymiana lic w podświetlanych kasetonach,

3. wymiana drukowanej grafiki na witrynach.


Plan i realizacja - odświeżamy wizerunek lokalnego sklepu:

Sklep A.B.C. jest położony na terenie kameralnego osiedla, w sąsiedztwie dwóch biurowców, przy ul. Bobrowieckiej 3.

1. Obecny logotyp został zaprojektowany w nowoczesnym, prostym i czytelnym stylu Flat (jeszcze kilka lat poczekamy na powrót gradientów, buttonów i ribbonów). - Nowa kolorystyka to zgrabne połączenie koloru pomarańczowego z granatowym - ten pierwszy kojarzy się nam z nowoczesnością i otwartością, a drugi wzbudza w nas zaufanie.

Główka pracuje pl Rebranding ABC Sklep Spożywczy - nowe logo

2. Lica do podświetlanych kasetonów zostały wykonane klasyczną techniką Kaito, która wymaga nie tylko odpowiednich maszyn, ale też zwykłej, szyldziarskiej manualności. Litery z pogrubionym obrysem są wklejane pojedynczo - to sprawia, że po podświetleniu nie widać szczelin na łączeniu kolorów. Właśnie do tego typu realizacji stworzona została specjalna klasa folii - translucentnych, do podświetleń, których efektu nie da się podrobić żadną inną metodą.

3. Na witrynach pojawiła się zadrukowana folia, zabezpieczona przed blaknięciem i uszkodzeniami mechanicznymi laminatem stałym UV, błyszczącym. Wymiar szyb wymusił łączenie folii, ale te zostały wykonane w najmniej widocznych miejscach i z zachowaniem odpowiedniej kolejności (górny bryt na wierzchu - dzięki temu woda spływa po zakładce, zamiast podciekać).



Jeśli jesteś zainteresowany zamówieniem rebrandingu lub odświeżeniem grafiki na witrynach, na terenie Warszawy,

zadzwoń do nas lub napisz wiadomość e-mail.